Dit zijn de resultaten voor 'Bezwaar maken tegen een probleem of feedback'

Feedback van kopers over late verzendingen kan uw verkoperprestaties beïnvloeden. Als u geen tracking hebt gebruikt en de koper beweert dat een object te laat is geleverd, wordt dit als een late verzending geteld.

Als uit onlinetrackinggegevens blijkt dat het object op tijd werd geleverd, wordt de verzending als op tijd beschouwd, ongeacht wat de koper beweert. Transacties zonder trackinggegevens en reacties van de koper worden niet meegeteld in uw percentage late verzendingen.

Als u een andere beoordeling, commentaar of gedetailleerde verkopersbeoordeling hebt ontvangen waarmee u het niet eens bent, hebt u 30 dagen om de koper te vragen om zijn feedback te herzien. Dat doet u als volgt:

  1. Contacteer de koper.
  2. Zoek een oplossing waarmee u allebei tevreden bent.
  3. Vraag de koper om zijn feedback te herzien.


Meer acties:


Meer weten:

Was deze informatie nuttig?

100 tekens resterend

Bedankt voor uw feedback! Klik op Contacteer ons voor meer hulp.