Dit hebben we gevonden voor 'Onbetaalde objecten'

Als een koper niet voor een object heeft betaald, kunt u ter herinnering een factuur sturen. Dit doet u als volgt:

  1. Zoek in het gedeelte Verkocht het object waarvoor u geen betaling hebt ontvangen, en selecteer in het keuzemenu Meer acties de optie Factuur sturen.
  2. Als u eerst de betalings- en verzendgegevens wilt controleren, selecteert u Factuur bekijken vóór verzending.

Als de koper nog steeds niet betaalt nadat u de factuur hebt gestuurd en de aanbieding langer dan vier kalenderdagen geleden is afgelopen, kunt u de bestelling annuleren. Dit doet u als volgt:

  1. Ga in Mijn eBay naar Verkocht.
  2. Zoek de bestelling die u wilt annuleren, en selecteer bij Meer acties de optie Bestelling annuleren.
  3. Kies een reden voor de annulering en selecteer ten slotte Doorgaan.

Zodra u de bestelling annuleert, betalen we alle kosten terug. Uw object wordt automatisch opnieuw aangeboden, tenzij u ervoor kiest dat niet te doen. We verwijderen ook eventuele feedback van de koper.

Zodra de bestelling is geannuleerd, kunt u een herkansingsaanbod aan de volgende hoogste bieder doen als u het object in veilingvorm hebt aangeboden.

Het is belangrijk dat u onbetaalde objecten annuleert binnen 30 dagen na de dag waarop de koper het object koopt. U kunt het dan opnieuw aanbieden, tenzij u ervoor kiest dat niet te doen. In dat geval betalen we de kosten terug.

Vond u deze informatie nuttig?

100 tekens resterend

Bedankt voor uw feedback! Klik voor meer hulp op Contact opnemen.