You are here
Als een koper niet voor een object heeft betaald, kunt u ter herinnering een factuur sturen. Dit doet u als volgt:
Als de koper nog steeds niet betaalt nadat u de factuur hebt gestuurd en de aanbieding langer dan vier kalenderdagen geleden is afgelopen, kunt u de bestelling annuleren. Dit doet u als volgt:
Zodra u de bestelling annuleert, betalen we alle kosten terug. Uw object wordt automatisch opnieuw aangeboden, tenzij u ervoor kiest dat niet te doen. We verwijderen ook eventuele feedback van de koper.
Zodra de bestelling is geannuleerd, kunt u een herkansingsaanbod aan de volgende hoogste bieder doen als u het object in veilingvorm hebt aangeboden.
Het is belangrijk dat u onbetaalde objecten annuleert binnen 30 dagen na de dag waarop de koper het object koopt. U kunt het dan opnieuw aanbieden, tenzij u ervoor kiest dat niet te doen. In dat geval betalen we de kosten terug.
Bedankt voor uw feedback! Klik voor meer hulp op Contact opnemen.