Dit hebben we gevonden voor 'Bezwaar maken'

Als u niet tevreden bent met de beslissing over een geschil, kunt u bezwaar maken binnen 30 dagen nadat het geschil is gesloten. U moet in uw bezwaar nieuwe informatie verstrekken.

Verkopers
  • Aanvullende informatie voor een bezwaar kan het volgende bevatten:
    • Trackinggegevens waaruit blijkt dat de koper het object heeft ontvangen
    • Foto's en/of documenten waaruit blijkt dat het object overeenkomt met de beschrijving
    • Bewijs dat de koper een terugbetaling heeft ontvangen voordat het geschil werd gesloten  
  • Bezwaar maken:
    1. Ga naar uw verkoperprestaties en open Gesloten geschillen zonder oplossing.
    2. Selecteer Geschillen bekijken en zoek het object in de lijst.
    3. Selecteer Details bekijken en selecteer vervolgens Bezwaar indienen.
    4. Voor binnenlandse aankopen selecteert u Bel ons. Voor buitenlandse aankopen moet u een formulier invullen met meer informatie.
Kopers
  • Aanvullende informatie voor een bezwaar kan het volgende bevatten:
    • Foto's waaruit blijkt dat het object afwijkt van de beschrijving
    • Trackinggegevens waaruit blijkt dat de verkoper uw retourzending heeft ontvangen
  • Bezwaar maken:
    1. Zoek het object in uw aankoopgeschiedenis en selecteer Gegevens over geschil bekijken.
    2. Selecteer Bezwaar indienen.
    3. Voor binnenlandse aankopen selecteert u Bel ons. Voor buitenlandse aankopen moet u een formulier invullen met meer informatie.

Zodra we uw bezwaar hebben ontvangen, beoordelen we uw aanvullende informatie en nemen we contact met u op met een definitieve beslissing.

Meer weten over:

Vond u deze informatie nuttig?

100 tekens resterend

Bedankt voor uw feedback! Klik voor meer hulp op Contact opnemen.