Dit zijn de resultaten voor 'Uw betaalrekeninggegevens bijwerken voor Betaaldiensten'

Uw bankrekeninggegevens bijwerken voor Betaaldiensten

Als verkoper die deel uitmaakt van Betaaldiensten, moet de bankrekening die aan uw eBay-account is gekoppeld, up-to-date zijn zodat u uitbetalingen kunt ontvangen. Als dit niet het geval is of als u uitbetalingen op een andere rekening wilt ontvangen, moet u uw bankrekeninggegevens bijwerken op het tabblad Betalingen in de Verkopershub of via de betalingsopties in Mijn eBay.

Belangrijk
De informatie op deze pagina is alleen van toepassing op klanten die in de Europese Unie wonen. Klanten die buiten de Europese Unie wonen, kunnen ons artikel Updating your Payoneer account details for managed payments (dit artikel is alleen beschikbaar in het Engels) raadplegen.

Uitbetalingen

We doen uitbetalingen voor uw recente transacties dagelijks of wekelijks, afhankelijk van het uitbetalingsschema dat u hebt gekozen. U ontvangt het geld op uw gekoppelde bankrekening.

Op het tabblad Betalingen in de Verkopershub of het tabblad Betalingen in Mijn eBay ziet u welke bankrekening momenteel is ingesteld om uw uitbetalingen te ontvangen. Als uw bankrekeninggegevens verouderd zijn of als u uitbetalingen op een andere rekening wilt ontvangen, moet u uw gegevens bijwerken. U kunt uw bankrekening voor uitbetalingen bijwerken in Verkopershub. U doet dit als volgt:

  1. Ga in Verkopershub naar Betalingen.
  2. Selecteer naast Uitbetalingsmethode de optie Bewerken.
  3. Breng uw wijzigingen aan en selecteer Bankrekening bijwerken.

U kunt uw bankrekening voor uitbetalingen ook bijwerken in Mijn eBay. U doet dit als volgt:

  1. Ga in Mijn eBay naar Betalingen.
  2. Selecteer Bewerken onder de bankrekening die is gemarkeerd met Gebruikt voor uitbetalingen.
  3. Breng uw wijzigingen aan en selecteer Bankrekening bijwerken.

Het duurt meestal twee werkdagen voordat we uw wijzigingen hebben bevestigd en uitbetalingen overmaken naar uw nieuwe bankrekening.

Tip
Uw gekoppelde bankrekening moet een lopende rekening of een zakelijke rekening zijn. Het mag geen spaarrekening zijn.

Een bankafschrift verstrekken

Als u ons bankrekeninggegevens hebt verstrekt en we uw rekening niet kunnen verifiëren, moet u ons mogelijk een recent bankafschrift sturen voor de rekening die u probeert in te schrijven. We hebben deze documentatie nodig om uw identiteit en uw bedrijf te verifiëren. Als we deze extra gegevens van u nodig hebben, sturen we u een e-mail en plaatsen we een bericht in Verkopershub of in Mijn eBay met instructies voor het uploaden van een scan van het afschrift.

Zorg dat dit bankafschrift:

  • Hoort bij de rekening die u probeert in te schrijven
  • Hoort bij de rekening die van u is, en uw voor- en achternaam of de volledige wettelijke naam van uw bedrijf bevat
  • Minder dan twaalf maanden oud is
  • Ten minste de laatste vier cijfers van uw bankrekeningnummer bevat
  • Het officiële logo van uw bank bevat

Als u ons geen bankafschrift kunt verstrekken, kunt u ons een van de onderstaande documenten sturen:

  • Een brief die is ondertekend door een bankmanager en ten minste de laatste vier cijfers van uw bankrekeningnummer bevat
  • Een afgedrukt formulier voor een automatische automatische overschrijving

 

Tip
Zodra u uw gegevens hebt bijgewerkt, verifiëren we uw bankrekening. Dit kan maximaal twee werkdagen duren. Zodra we uw rekening hebben geverifieerd, sturen we u via e-mail een bevestiging. Vanaf dat moment ontvangt u uitbetalingen op uw nieuwe bankrekening.

Was deze informatie nuttig?

100 tekens resterend

Bedankt voor uw feedback! Klik op Contacteer ons voor meer hulp.